lunes, 4 de diciembre de 2017

MI PERSONAL FELICITACIÓN NAVIDEÑA.



BONES FESTES DE NADAL  I  ANY NOU 2018.

                                Nadal  2017



FELICES FIESTAS DE NAVIDAD Y AÑO NUEVO 2018.

                                      Navidad 2017

                                                                                                        



                                               Joan Vendrell i Campmany

4 comentarios:

  1. Gracies bon amic Joan.encara que el temps que ens toca viure no es molt agradable ple de dificultats i dificils contratemps.Es alegria, es esperança sempre en un futur millor que elpresent.Aixi que aparcarem tantes dificultats e intentarem ser mes persona encara que sols duri com un chupa xup a la boca d'un nen.Bones festes i un millor any 2018.

    ResponderEliminar
  2. Les persones entrades en anys, com nosaltres,ja no esperem aquestes festes amb la il.lussió d'anys enrera, perque son festes familiars i a taula ja no están algunes de les persones estimades que se'ns han avançat. Però la vida segueix, i nosaltres també hem de seguir.

    ResponderEliminar
  3. Felices fiestas, lamento no haberte felicitado antes, es que ne tienen que operar de cataratas, porque no veo casi nada, es consecuenc ia de la medicacion que tomo , por lo tanto ni leo y conduzco, la operacion sera el dia 9 Un fuerte abrazo

    ResponderEliminar
  4. Muchas gracias Ángeles.No te preocupes, lo importante es que la intervención de cataratas prevista para el próximo día 9 transcurra correctamente y te puedas recuperar satisfactoriamente lo antes posible.
    Un fuerte abrazo.

    ResponderEliminar